站長推薦 贊助廣告

Senseless 觀音兵

Senseless 觀音兵


一個 我心裡有一個 激起咗我的愛火
每次見佢想說愛佢 但我心裡有一把鎖
出錯 我總最怕出錯 甘心當兵的結果
祝我生日快樂 點解 每年身邊少左這一個



冷雨夜我不想歸去 觀音兵不想再當兵
這些機會不屬於我.....我覺得自己是零!

追觀音 點解我又冇份
佢係我女神
個個叫我勇敢說聲愛佢
見到佢笑我就笠晒水
男人 霸氣要攞滿分
講出口怕乜收好人咭
最怕係 聲太大 冇貨賣 玩俄羅斯方塊

一切 我已不顧一切 想追到要諗下計
但轉數太細諗嘢太廢 入實驗室㩒實十個緊急掣
我總怕佢唔制 冇樣冇錢搵邊個睇?
祝妳生日快樂 今年 攬住妳嗰位會係邊位?

冷雨夜我不想歸去 觀音兵不想再當兵
這些機會不屬於我.....不要再說了

追觀音 點解我又冇份
佢係我女神
個個叫我勇敢說聲愛佢
見到佢笑我就笠晒水
男人 霸氣要攞滿分
講出口怕乜收好人咭
最怕係 J咗佢 追不到佢 成功需苦幹

有邊個想自己一個
我部手機幾耐冇響過
二月十四永遠單拖
聖誕咭係我寄畀我

陳軒問我點解紙巾用多咗
條頸巾係阿偉送畀我
我件羽絨淨係借過畀Rock Gor
點解細廉結婚早過我

免費火辣視訊美女聊天

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes