站長推薦 贊助廣告

國語王者陳豪

國語王者陳豪

宇宙最強「國語王者」陳豪!超越古天樂地位!

國語王者陳豪 古天樂的國語有幾驚天動地,相信大家都聽過,聽得明既人一定係異能人。但原來陳豪同古天樂是差不多水平,總之大家聽完之後就會眼都凸埋,得啖笑。總之唔好講咁多,大家睇咗片先啦。

我諗唔到咩去形容陳豪國語,因為我一直都聽唔明,我只有默默地睇字幕先化解,呢點無庸置疑,當我o係國語當中聽到親切o既粵語時,我流淚了!我覺得古天樂遇上最強對手,新國語王者時刻終於o黎到!

免費火辣視訊美女聊天

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes