站長推薦 贊助廣告

施詩然

施詩然

施詩然﹕揹個LV袋

施詩然有朝返公司,一踏入升降機,遇到公司其中三位秘書。嘩!兩位拿着LV漆皮長銀包,分別一個紫、一個紅;第三位,銀包用GUCCI,揹着的手袋仍是LV。我的心情立即跌到最冰點:中環就是這裏悶。最震撼的時刻來了:就在電梯門要關一剎,有個winter intern推開門閃進來,居然亦是背着個BV袋!整程升降機,施詩然就被堆名牌袋包圍住。原來最寒酸是我:我拿環保袋咋。

名牌袋其實本身好重,真正日做夜做的人,有精力都唔會用來掮袋,外觀上愈來愈放鬆。施詩然老闆就是長期在公司踢拖,我自己日日企喺三寸半高跟鞋上走來走去,腰痠背痛,名牌袋本身不輕,揹一個係身上面,實在唔化算。

一開頭出嚟做嘢,我仲會用些少皮手袋,後來實在太忙太累,覺得與自己鬥氣太憨居:我真係賺呢個錢、做呢份工作,仲怕人睇唔起?同你計較我都蝕時間,本人時間不知幾咁貴。

其實我唔想blame the victim。這些秘書我係覺得可憐。萬幾蚊一個月打呢種工,對各種老闆低聲下氣都已夠折墜,仲要用一萬幾蚊去買一個人人都有的手袋來「裝身」返工。大佬,去做麥當奴,公司都會免費幫你造制服呀,陰公,仲要自己掏錢買。

我明,有人話佢地係虛榮有人說是貪心,我倒覺得佢地好慘:身邊人人都咁做,群眾壓力嘛,意志力少一點都不想花心機解釋:不如就順着大家,穩穩陣陣買個LV吧。唔用腦、毋須選擇的人係最幸福。

免費火辣視訊美女聊天

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes